srijeda, 14. lipnja 2017.

“U 31. sam sedmici trudnoće, a ginekolozi NEĆE DA ME PREGLEDAJU”: Razlog je GROZAN!


Na forumu Reddit se javila žena koja je otkrila da je trudna u 29. sedmici. To je za nju bila neočekivana vijest. Brže bolje je krenula da traži ginekologa, ali ispostavilo se da nijedan nije voljan da je primi.

“Većina mi je rekla da ne mogu da me prime jer sam prošla 24. sedmicu i da je rizično da me primi bez ikakvih prethodnih pregleda.“, kaže ova žena.
Nakon mnogo dana potrage, našla je ordinaciju koji su voljni da sarađuju.

“Trenutno sam u 31. sedmici trudnoće i preplašena sam. Bojim se da prirodni porođaj neće biti moguć. Možda će mi trebati carski rez, ali kako kad nemam doktora?”, pita se žena.

S druge strane, doktori kažu da postoje razlozi za ovakvo ponašanje.

“Ima žena koje se jave prekasno. Ima i žena koje idu od doktora do doktora, ne plaćaju račune i ne slušaju savjete. Nekada se samo pojave mjesec dana pred termino. Ipak, naglašava, nijedan pravi doktor neće odbiti pacijenta“, kaže Loren Strejčer, ginekolog.

Izvor: novonovo.info
Share:

0 komentari:

Objavi komentar

.

AD

Pokreće Blogger.

Unordered List

Theme Support