srijeda, 22. studenoga 2017.

Došao Haso Na Posao Sav Tužan, Snužden…

Došao Haso na posao sav tužan, snužden i razočaran. Nije imao volje ni za čim. Susreće se on sa direktorom, pa mu direktor reče: “Mujo, primjetio sam kako mi na posao već par dana dolaziš neraspoložen. Ja prije nego krenem na posao, svaki dan svoju ženu k*****m barem dva ili tri puta i čitav dan budem veseo.



Savjetujem i tebi da isto uradiš i vidjećeš kako će sve da bude u najboljem redu.” Mujo mu samo klimnu glavom i nastavi da radi svoj posao. Sutradan, dolazi Mujo dvadesetak minuta poslije direktora, sretan, sav radostan, pjeva, ma malo fali da poleti. A direktor će: “Mujo, primjećujem tvoje dobro raspoloženje, šta je razlog tome?” Mujo odgovara: “Poslušao sam Vaš savjet i evo me raspoložen.” Direktor ga upita: “I? Kako je?” A Mujo će: “Direktore, ja sam uvijek znao da ste Vi jedan jako dobar čovjek, ali da je Vaša žena onoliko dobra, e to nisam ni sanjati mogao.”
Share:

0 komentari:

Objavi komentar

.

AD

Pokreće Blogger.

Unordered List

Theme Support