nedjelja, 19. studenoga 2017.

VIC DANA I Tako Je Počela Svađa…

Malo da se opustite i nasmejete za prijatan nastavak dana…



Predložio sam svojoj ženi u supermarketu da kupimo gajbu piva za 1.000 dinara.

Rekla je da ne dolazi u obzir, i onda je bez reči kupila kremu za lice za 5.000 dinara. Rekao sam joj da bi lepše izgledala uz gajbu piva nego uz kremu… I tako je počela svađa…

———–

Pre neki dan sam pitao ženu gde bi htela ići za godišnjicu braka. Rekla je:

– Negde gde nikad nisam bila.

Predložio sam joj kuhinju… I tako je počela svađa…

———–

Dok sam gledao fudbalsku utakmicu, žena je sela kraj mene i pitala me:

– Šta ima na TV-u?

– Prašina, draga… I tako je počela svađa…



Pitao sam ženu ima li kakvih posebnih želja za rođendanski poklon. Rekla mi je:

– Želim nešto lepo, u crvenoj boji.

Kupio sam joj crvenu vagu… I tako je počela svađa…

———–

Moja žena se pogledala u ogledalo i bila je nezadovoljna onim što vidi:

– Osećam se užasno, imam višak kg i tamne podočnjake. Molim te, odmah mi reci nešto lepo, da me oraspoložiš.

Rekao sam joj da ima odličan vid … I tako je počela svađa…

———–

– Naravno – rekla je – dugo smo bili zajedno, i kad smo se razišli počeo je piti i od tada nije prestajao.

Kažem ja:

– Ko bi rekao da će toliko dugo slaviti… I tako je počela svađa…
Share:

0 komentari:

Objavi komentar

.

AD

Pokreće Blogger.

Unordered List

Theme Support